Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Gry i zabawki
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Koronowo Czytelnia
(2)
Koronowo Wypożyczalnia Dzieci
(5)
Koronowo Czytelnia Dzieci
(2)
Autor
Bobrowski Hubert
(2)
Bayarri Jordi (1972- )
(1)
Bayarri Jordi (1972- ). Najwybitniejsi naukowcy
(1)
Cogswell Jeff M. (1968- )
(1)
Dżdża Joanna
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Lanuza Tayra. Kto jest kim w świecie Ady Lovelace
(1)
Lipski Witold
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dawid
(1)
Moreno Javier (1963- )
(1)
Ostrowska Agata (1990- )
(1)
Pękalski Adam (1975- )
(1)
Rożek Tomasz (1976- )
(1)
Seijas Dani
(1)
Szalbot Zbigniew
(1)
Tashjian Jake (1994- )
(1)
Tashjian Janet (1956- )
(1)
Tashjian Janet (1956- ). Moje życie jako
(1)
Wainewright Max
(1)
Świć Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Dzieci
(7)
6-8 lat
(5)
9-13 lat
(5)
0-5 lat
(3)
Młodzież
(3)
Nauczanie początkowe
(1)
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(3286)
Powieść polska
(3214)
Kobieta
(1481)
Powieść angielska
(1443)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1047)
Programowanie (informatyka)
(-)
Powieść młodzieżowa polska
(904)
Rodzina
(846)
Tajemnica
(757)
Przyjaźń
(688)
Miłość
(646)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(576)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(557)
Literatura polska
(553)
Poezja polska
(537)
Relacje międzyludzkie
(537)
Polska
(486)
Śledztwo i dochodzenie
(479)
Powieść francuska
(467)
Powieść młodzieżowa angielska
(466)
Zabójstwo
(442)
Książki mówione
(438)
Literatura dziecięca polska
(397)
Powieść dziecięca polska
(394)
Dziecko
(374)
Uczucia
(374)
Zwierzęta
(371)
Opowiadanie polskie
(363)
Policjanci
(345)
II wojna światowa (1939-1945)
(334)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(311)
Sekrety rodzinne
(311)
Pamiętniki polskie
(297)
Rodzeństwo
(296)
Powieść niemiecka
(277)
Małżeństwo
(276)
Język polski
(269)
Trudne sytuacje życiowe
(269)
Osoby zaginione
(266)
Nastolatki
(260)
Magia
(247)
Dzieci
(245)
Dziewczęta
(240)
Wybory życiowe
(237)
Poezja dziecięca polska
(235)
Dramat polski
(221)
Powieść dziecięca angielska
(215)
Boże Narodzenie
(214)
Literatura dziecięca angielska
(214)
Relacja romantyczna
(206)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(195)
Wychowanie w rodzinie
(184)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(181)
Pedagogika
(178)
Wychowanie
(178)
Żydzi
(178)
Powieść szwedzka
(177)
Historia
(176)
Książka
(176)
Matki i córki
(175)
Życie codzienne
(173)
Literatura
(171)
Uczniowie
(171)
Dziennikarze
(169)
Powieść rosyjska
(169)
Uprowadzenie
(169)
Seryjni zabójcy
(166)
Psy
(165)
Przestępczość zorganizowana
(162)
Psychologia
(158)
Poszukiwania zaginionych
(154)
Filozofia
(148)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(146)
Biografie
(145)
Młodzież
(136)
Publicystyka polska
(136)
Literatura młodzieżowa polska
(135)
Opowiadanie dziecięce belgijskie
(134)
Ludzie a zwierzęta
(132)
Stosunki interpersonalne
(132)
Samorealizacja
(131)
Nauczanie
(127)
Nauczyciele
(127)
Zemsta
(120)
Powieść australijska
(118)
Opowiadanie dziecięce szwedzkie
(116)
Podróże
(116)
Prywatni detektywi
(115)
Dziadkowie i wnuki
(114)
Wakacje
(114)
Powieść włoska
(113)
Koty
(112)
Ojcowie i córki
(110)
Śmierć
(108)
Mężczyzna
(107)
Matematyka
(106)
Powieść dziecięca amerykańska
(106)
Encyklopedia
(105)
Kultura
(103)
Powieść irlandzka
(103)
Samotność
(102)
Temat: czas
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Gry edukacyjne
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry planszowe
(2)
Broszura
(1)
Komiks biograficzny
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Hobby i czas wolny
(3)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Najwybitniejsi naukowcy / Jordi Bayarri)
(Klub Świata Komiksu ; album 2428)
W tym tomie poznamy angielską matematyczkę Adę Lovelace.
Ada była córką lorda Byrona, znanego poety. Wychowywała ja matka, która chciała dać jej jak najlepsze wykształcenie, dlatego skierowała jej zainteresowania ku matematyce i logice.
Dzięki matce Ada poznała Charlesa Babbage`a, twórcę maszyny analitycznej, zwanej często pierwszym komputerem. Chcąc przybliżyć jego pracę innym, Ada przetłumaczyła z włoskiego artykuł o wynalazku Babbage`a i dodała do niego obszerny komentarz z algorytmem do wykonania na maszynie analitycznej. Z tego powodu uznaje się ją za pierwsza programistkę.
W albumie znajdują się krótkie biogramy najważniejszych postaci występujących w komiksie, posłowie dr. Tomasza Rożka, propagatora nauki i twórcy kanału Nauka To Lubię, oraz kalendarium odkryć bohaterki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Wypożyczalnia Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K/III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowany kosmos : gra na kodowanie / pomysł gry Hubert Bobrowski ; ilustracje Adam Pękalski. - Warszawa : Edgard, © 2022. - 1 pudełko [wiele elementów] :drewno, karton, kolor. ; 25x25x6 cm + instrukcja ([8] stron : ilustracje kolorowe, 20 cm)..
(Kapitan Nauka)
Na opakowaniu: Rozwijaj się: kodowanie, myślenie logiczne, orientacja przestrzenna, koncentracja.
Czas gry: 20-45 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Wypożyczalnia Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowany zamek : gra na kodowanie / redakcja i pomysł gry Hubert Bobrowski ; ilustracje Justyna Hołubowska-Chrząszczak. - Warszawa : Edgard, copyright 2020. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, papier, kolor. ; 25x25x6 cm + instrukcja.
(Kapitan Nauka)
Na opakowaniu: kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, koncentracja.
W pudełku: plansza, 28 żetonów ze skarbami, 4 żetony z czarodziejem i duchem, 35 kart, instrukcja.
Czas gry 15-20 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Wypożyczalnia Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794/G (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kombinatoryka dla programistów / Witold Lipski. - Wydanie 3 rozszerzone - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, cop. 2004. - 274 strony. ; 25 cm.
(Klasyka Informatyki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Łatwe kodowanie / Alicja i Dawid Mazurowie. - Wydanie I. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon, 2021. - 24, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 27 cm.
(Akademia Małego Programisty)
Na okładce : kolorowe naklejki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Czytelnia Dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. PN/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Jak go stworzyć? Co on właściwie oznacza? Od września 2017 nauką programowania objęci zostaną wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Jak mogą wyglądać takie zajęcia? Czy zawsze do ich przeprowadzenia niezbędny jest sprzęt komputerowy? Absolutnie nie, podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów - bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci. Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowane są i oznaczone symbolami, podzielone na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1-3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku, nie uwzględnia specyfiki danej grupy, potrzeb i możliwości rozwojowych konkretnego dziecka, warto więc przejrzeć wszystkie propozycje aktywności i wybrać te, które będą najlepiej odpowiadać naszym potrzebom. Ostatni rozdział to zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem komputerów, to łącznik między "kodowaniem na dywanie", a pracą w aplikacjach tabletowych lub na komputerze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Czytelnia Dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. PN/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Moje życie jako... / Janet Tashjian)
Derek Fallon otrzymuje nowy, ekscytujący prezent – laptop! Ale jest pewien haczyk: nie ma dostępu do internetu, nie może go więc ani używać do grania, ani nie może ściągnąć żadnej aplikacji. Jeśli chce grać w gry komputerowe – będzie musiał sam nauczyć się je tworzyć. Najgorszy prezent na świecie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Wypożyczalnia Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Wypożyczalnia Dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. PN/II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej