Pomoce dydaktyczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Gry i zabawki
(3)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Koronowo Czytelnia
(4)
Koronowo Wypożyczalnia Dzieci
(3)
Autor
Bobrowski Hubert
(2)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(2)
Januszkiewicz Franciszek
(1)
Karpiński Wiesław
(1)
Morbitzer Janusz
(1)
Murawska Maria (ilustratorka)
(1)
Pękalski Adam (1975- )
(1)
Skrzydlewski Wojciech (1942- )
(1)
Wójcicki Jarosław (gry planszowe)
(1)
Węglińska Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Dzieci
(3)
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Młodzież
(2)
0-5 lat
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(3286)
Powieść polska
(3214)
Kobieta
(1481)
Powieść angielska
(1443)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1047)
Pomoce dydaktyczne
(-)
Powieść młodzieżowa polska
(904)
Rodzina
(846)
Tajemnica
(757)
Przyjaźń
(688)
Miłość
(646)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(576)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(557)
Literatura polska
(553)
Poezja polska
(537)
Relacje międzyludzkie
(537)
Polska
(486)
Śledztwo i dochodzenie
(479)
Powieść francuska
(467)
Powieść młodzieżowa angielska
(466)
Zabójstwo
(442)
Książki mówione
(438)
Literatura dziecięca polska
(397)
Powieść dziecięca polska
(394)
Dziecko
(374)
Uczucia
(374)
Zwierzęta
(371)
Opowiadanie polskie
(363)
Policjanci
(345)
II wojna światowa (1939-1945)
(334)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(311)
Sekrety rodzinne
(311)
Pamiętniki polskie
(297)
Rodzeństwo
(296)
Powieść niemiecka
(277)
Małżeństwo
(276)
Język polski
(269)
Trudne sytuacje życiowe
(269)
Osoby zaginione
(266)
Nastolatki
(260)
Magia
(247)
Dzieci
(245)
Dziewczęta
(240)
Wybory życiowe
(237)
Poezja dziecięca polska
(235)
Dramat polski
(221)
Powieść dziecięca angielska
(215)
Boże Narodzenie
(214)
Literatura dziecięca angielska
(214)
Relacja romantyczna
(206)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(195)
Wychowanie w rodzinie
(184)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(181)
Pedagogika
(178)
Wychowanie
(178)
Żydzi
(178)
Powieść szwedzka
(177)
Historia
(176)
Książka
(176)
Matki i córki
(175)
Życie codzienne
(173)
Literatura
(171)
Uczniowie
(171)
Dziennikarze
(169)
Powieść rosyjska
(169)
Uprowadzenie
(169)
Seryjni zabójcy
(166)
Psy
(165)
Przestępczość zorganizowana
(162)
Psychologia
(158)
Poszukiwania zaginionych
(154)
Filozofia
(148)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(146)
Biografie
(145)
Młodzież
(136)
Publicystyka polska
(136)
Literatura młodzieżowa polska
(135)
Opowiadanie dziecięce belgijskie
(134)
Ludzie a zwierzęta
(132)
Stosunki interpersonalne
(132)
Samorealizacja
(131)
Nauczanie
(127)
Nauczyciele
(127)
Zemsta
(120)
Powieść australijska
(118)
Opowiadanie dziecięce szwedzkie
(116)
Podróże
(116)
Prywatni detektywi
(115)
Dziadkowie i wnuki
(114)
Wakacje
(114)
Powieść włoska
(113)
Koty
(112)
Ojcowie i córki
(110)
Śmierć
(108)
Mężczyzna
(107)
Matematyka
(106)
Powieść dziecięca amerykańska
(106)
Encyklopedia
(105)
Kultura
(103)
Powieść irlandzka
(103)
Samotność
(102)
Gatunek
Gry planszowe
(3)
Gry edukacyjne
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Hobby i czas wolny
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
7 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowany kosmos : gra na kodowanie / pomysł gry Hubert Bobrowski ; ilustracje Adam Pękalski. - Warszawa : Edgard, © 2022. - 1 pudełko [wiele elementów] :drewno, karton, kolor. ; 25x25x6 cm + instrukcja ([8] stron : ilustracje kolorowe, 20 cm)..
(Kapitan Nauka)
Na opakowaniu: Rozwijaj się: kodowanie, myślenie logiczne, orientacja przestrzenna, koncentracja.
Czas gry: 20-45 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Wypożyczalnia Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794/G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowany zamek : gra na kodowanie / redakcja i pomysł gry Hubert Bobrowski ; ilustracje Justyna Hołubowska-Chrząszczak. - Warszawa : Edgard, copyright 2020. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, papier, kolor. ; 25x25x6 cm + instrukcja.
(Kapitan Nauka)
Na opakowaniu: kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, koncentracja.
W pudełku: plansza, 28 żetonów ze skarbami, 4 żetony z czarodziejem i duchem, 35 kart, instrukcja.
Czas gry 15-20 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Wypożyczalnia Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794/G (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 371.64/.69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Środki dydaktyczne w nauczaniu chemii / Wiesław Karpiński. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1988 (Warsz. : "Tamka" 1). - 160 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Koniec tekstu na s. 3 okł.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 371.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.3.046-021.64 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowana wieża : gra na kodowanie / projekt gry i redakcja: Jarosław Wójcicki ; ilustracje: Maria Murawska, Justyna Hołubowska-Chrząszczak. - Warszawa : Edgard, © 2023. - 1 gra (6 kafli komnat, 2 elementy dachu wieży, 2 elementy fundamentu wieży, 24 karty ruchu, 4 żetony drzwi, 6 żetonów skarbów, 2 żetony duchów, drewniany pionek czarodzieja) : drewno, tektura, kolor ; w pudełku 19x19x5 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje kolorowe ; 16 cm).
(Kapitan Nauka)
Czas gry: 10-30 min.
„Zakodowana wieża” to gra kooperacyjna, która wprowadza dzieci w podstawy programowania bez komputera. Gracze współpracują ze sobą i kodują ruchy czarodzieja, by zaplanować trasę do skarbów ukrytych w zamkowej wieży. Z pomocą sekwencji i algorytmów, magicznych drzwi oraz możliwości zmiany układu komnat próbują przechytrzyć duchy i zostać mistrzami kodowania. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu. Doskonalą również myślenie strategiczne, omijając pola z duchami oraz wykonując akcje, które przybliżają ich do zwycięstwa [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Wypożyczalnia Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794/G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej