Psychologia biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Koronowo Czytelnia
(2)
Autor
Chang Jill
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Powieść amerykańska
(3286)
Powieść polska
(3214)
Kobieta
(1481)
Powieść angielska
(1443)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1047)
Psychologia biznesu
(-)
Powieść młodzieżowa polska
(904)
Rodzina
(845)
Tajemnica
(757)
Przyjaźń
(685)
Miłość
(642)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(576)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(557)
Literatura polska
(553)
Poezja polska
(537)
Relacje międzyludzkie
(537)
Polska
(486)
Śledztwo i dochodzenie
(479)
Powieść francuska
(467)
Powieść młodzieżowa angielska
(466)
Zabójstwo
(442)
Książki mówione
(438)
Literatura dziecięca polska
(397)
Powieść dziecięca polska
(394)
Dziecko
(374)
Uczucia
(374)
Zwierzęta
(371)
Opowiadanie polskie
(363)
Policjanci
(345)
II wojna światowa (1939-1945)
(334)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(311)
Sekrety rodzinne
(311)
Pamiętniki polskie
(297)
Rodzeństwo
(296)
Powieść niemiecka
(277)
Małżeństwo
(275)
Język polski
(269)
Trudne sytuacje życiowe
(269)
Osoby zaginione
(266)
Nastolatki
(259)
Magia
(247)
Dzieci
(245)
Dziewczęta
(240)
Wybory życiowe
(237)
Poezja dziecięca polska
(235)
Dramat polski
(221)
Powieść dziecięca angielska
(215)
Boże Narodzenie
(214)
Literatura dziecięca angielska
(214)
Relacja romantyczna
(206)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(195)
Wychowanie w rodzinie
(184)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(181)
Pedagogika
(178)
Wychowanie
(178)
Żydzi
(178)
Powieść szwedzka
(177)
Historia
(176)
Książka
(176)
Matki i córki
(175)
Życie codzienne
(172)
Literatura
(171)
Uczniowie
(170)
Dziennikarze
(169)
Powieść rosyjska
(169)
Uprowadzenie
(169)
Seryjni zabójcy
(166)
Psy
(165)
Przestępczość zorganizowana
(162)
Psychologia
(158)
Poszukiwania zaginionych
(154)
Filozofia
(148)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(146)
Biografie
(145)
Młodzież
(136)
Publicystyka polska
(136)
Opowiadanie dziecięce belgijskie
(134)
Ludzie a zwierzęta
(132)
Stosunki interpersonalne
(132)
Samorealizacja
(131)
Literatura młodzieżowa polska
(130)
Nauczanie
(127)
Nauczyciele
(127)
Zemsta
(120)
Powieść australijska
(118)
Opowiadanie dziecięce szwedzkie
(116)
Podróże
(116)
Prywatni detektywi
(115)
Dziadkowie i wnuki
(114)
Wakacje
(114)
Powieść włoska
(113)
Koty
(112)
Ojcowie i córki
(110)
Śmierć
(108)
Mężczyzna
(107)
Matematyka
(106)
Powieść dziecięca amerykańska
(106)
Encyklopedia
(105)
Kultura
(103)
Powieść irlandzka
(103)
Samotność
(102)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Anjing shi zhong chao nengli : xie gei neixiang zhe de zhichang jinji zhinan, hua bu duo, dan dajia dou hui ting ni shuo.
Chang nauczyła się akceptować własną introwersję, zamieniając ją z wady w powód, dla którego była w stanie osiągać ambitne cele i przodować w zadaniach, w których jej ekstrawertyczni koledzy zostawali daleko w tyle. Jak się okazuje, introwertycy mają szczególne zdolności przywódcze i również mogą błyszczeć na imprezach towarzyskich oraz podczas biznesowych prezentacji. Należysz do tej grupy? Dzięki wskazówkom i narzędziom zawartym w tej książce nauczysz się pokonywać bariery językowe i kulturowe, nawiązywać dobre relacje, robić postępy na ścieżce kariery i poruszać się w ekstrawertycznym środowisku bez uszczerbku dla własnego komfortu czy osobowości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż bez sprzedawania : psychologia dobrego wpływu na klienta / Paweł Fortuna. - Wydanie I - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 364, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?). Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” - sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów. (Recenzja Wydawnicza)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej