Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Koronowo Wypożyczalnia
(4)
Koronowo Czytelnia
(4)
Filia Mąkowarsko
(1)
Autor
Czaplicka Monika
(1)
Eker T. Harv (1954- )
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Grocki Romuald
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Markowski Włodzimierz J
(1)
Mnichowska Katarzyna
(1)
Schwarzbart Joel
(1)
Tokarski Andrzej (ekonomia)
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Turopolski Witold
(1)
Villa Dario (1977- )
(1)
Wattles Wallace Delois (1860-1911)
(1)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(1)
Łucki Zbigniew (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Menedżerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Bogactwo
(2)
Sukces
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Autoprezentacja
(1)
Biznesplan
(1)
COVID-19
(1)
Content marketing
(1)
Finanse
(1)
Inwestycje
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie się
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Pokolenie Y
(1)
Praca zdalna
(1)
Prawo
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rachunkowość
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie sobą
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(521)
Edukacja i pedagogika
(262)
Psychologia
(253)
Medycyna i zdrowie
(212)
Socjologia i społeczeństwo
(176)
Zarządzanie i marketing
(9)
Rozwój osobisty
(131)
Kultura i sztuka
(108)
Literaturoznawstwo
(104)
Hobby i czas wolny
(102)
Biologia
(99)
Religia i duchowość
(96)
Podróże i turystyka
(84)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(73)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(68)
Etnologia i antropologia kulturowa
(60)
Kulinaria
(53)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(50)
Geografia i nauki o Ziemi
(46)
Językoznawstwo
(41)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(35)
Styl życia, moda i uroda
(31)
Filozofia i etyka
(27)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(26)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(26)
Kultura fizyczna i sport
(22)
Inżynieria i technika
(21)
Ochrona środowiska
(21)
Informatyka i technologie informacyjne
(20)
Praca, kariera, pieniądze
(18)
Fizyka i astronomia
(17)
Media i komunikacja społeczna
(15)
Nauka i badania
(15)
Architektura i budownictwo
(12)
Matematyka
(12)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(10)
Rolnictwo i leśnictwo
(10)
Chemia
(7)
Transport i logistyka
(6)
Archeologia
(5)
Dom i ogród
(4)
Bóg Ojciec
(1)
Etnografia i antropologia
(1)
Filozofia
(1)
Historia i nauki pomocnicze
(1)
Obronność i bezpieczeństwo narodowe
(1)
Paleontologia
(1)
Pedagogika i oświata
(1)
Pedagogika,oświata,edukacja
(1)
Powieść fantastyczno-realistyczna dla dzieci
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(1)
Socjologia i społeczeµstwo
(1)
Styl życia, moda, uroda
(1)
Teatr i teatrologia
(1)
Varia
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2019. - 204 s. : il., wykresy ; cop. 2019.
(Marketing)
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu. A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?” Mówiąc po ludzku – ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu. Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy. W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces. Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie… Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować… Trzymasz w ręku wybitnie przewrotną książkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bogaty albo biedny” to właściwie dwie książki w jednej. Pierwsza część wyjaśnia, jak działa schemat pieniędzy. Z wykładu Ekera dowiesz się, jaką zajmujesz pozycję w świecie finansów. Nauczysz się też, jak rozpoznać i skorygować swój schemat pieniędzy, żeby nie tylko zrobić majątek, ale żeby go utrzymać i stale powiększać. W drugiej części poznasz siedemnaście „zestawów myśli”, które mówią o tym, w jaki sposób działają ludzie bogaci w odróżnieniu od większości ludzi biednych i średnio zamożnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Milenialsi zarządzają to trzecia, po Milenialsach w pracy i Zarządzaniu milenialsami książka Espinozy poświęcona pracownikom z generacji Y. Tym razem, wspólnie z Joelem Schwarzbartem, Espinoza pomaga odnaleźć się milenialsom w świecie po awansie. By to zrobić, wykorzystuje lata doświadczeń, badań i rozmów z pracownikami i pracodawcami. To wymarzony poradnik dla milenialsów, którzy chcą sprawdzić się w roli menedżerów i szefów oraz zastanawiają się nad powierzeniem młodszym podopiecznym poważniejszych zadań. Podobnie jak w przypadku pojawienia się pokolenia Y na rynku pracy, również w ich awansach autorzy dopatrują się szansy na pojawienie się nowej jakości w zarządzaniu. Połączenie ich ambicji, młodego wieku i życiowej postawy - innej niż w przypadku poprzednich szefów - może sprawić, że rola i pozycja menedżera mogą ulec zmianie. Zdaniem pracowników liderzy z pokolenia Y są pełni energii, dysponują świeżym spojrzeniem, mają otwarte umysły, są wyrozumiali i pomocni i skupiają się na budowaniu relacji. Jednak by uwolnić ten potencjał, milenialsi muszą poradzić sobie z ogromną presją - zarówno ze strony przełożonych, jak i swoich rówieśników. Z jednej strony milenialsi chcą za wszelką cenę spełnić oczekiwania tych, którzy im zaufali i powierzyli nowe obowiązki. Z drugiej - próbują pozostać utrzymać relacje z kolegami, którzy pozostali niżej od nich w hierarchii służbowej. Wszystko to oddziałuje jeszcze na system wartości milenialsów, którzy przede wszystkim cenią sobie m.in. niezależność, autentyczność i pozostawanie w zgodzie ze sobą. Espinoza i Schwarzbart pokazują nie tylko, jak poradzić sobie z tym wszystkim, lecz także, jak mimo początkowych przeszkód, porozumieć się ze starszymi pracownikami, zdobyć zaufanie innych milenialsów i zostać świetnym szefem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kryzysowe: Dobre praktyki / Romuald Grocki. - Warszawa: Difin, 2012. - 173 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 23 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338/339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ABC small business'u / Włodzimierz Markowski. - Wydanie 13, stan prawny na dzień 1.02.2002. - Łódź : Marcus, 2002. - 368 stron : ilustracje ; 24 cm.
Na stronie tytułowej i okładce: A - jak założyć i prowadzić własną firmę, B - księgowość Twojej Firmy (ryczałt, księga przychodów i rozchodów, VAT), C - jak Cię rozliczy Urząd Skarbowy. Zmiany w podatkach - od 1 stycznia 2014 r.
Tekst także na wyklejkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Mąkowarsko
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.114 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5(07) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331.31(450) (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Sztuka wzbogacania się / Wallace D. Wattles ; przekład Katarzyna Mnichowska. - [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl, [2022]. - 1 płyta audio (CD) (2 godz. 41 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
„Sztuka wzbogacania się” to światowy bestseller z 1910 roku; publikacja uznawana za jedną z najważniejszych pozycji w kategorii klasyki rozwoju osobistego. Autor w oparciu o monistyczne nauki hinduizmu wyjaśnia, w jaki sposób pokonać bariery mentalne, które ograniczają nas w osiągnięciu bogactwa i szczęścia. Zwraca uwagę na to, jak duże znaczenie ma tworzenie, a nie rywalizacja o rzeczy już istniejące. Dzieli się sposobem myślenia, który stanowi ukryty klucz do przyciągania bogactwa. Dzieło Wallace’a D. Wattles’a – choć w drugiej połowie XX. wieku nieco zapomniane – od kilkunastu lat zaczyna być odkrywane na nowo i umieszczane w zestawieniach najcenniejszych lektur z zakresu sukcesu osobistego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923(086.7) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej