James Richard
Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(1)
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Koronowo Czytelnia
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1661)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
James Richard
(-)
Kowalska Dorota
(672)
Doyle Arthur Conan
(644)
Konopnicka Maria
(601)
Wallace Edgar
(584)
Kochanowski Jan
(505)
Cartland Barbara
(492)
Shakespeare William
(473)
Dickens Charles
(446)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Sienkiewicz Henryk
(407)
Verne Jules
(391)
Twain Mark
(365)
Krzyżanowski Julian
(357)
Poe Edgar Allan
(356)
May Karl
(345)
Słowacki Juliusz
(334)
Kraszewski Józef Ignacy
(329)
Mickiewicz Adam
(326)
Orzeszkowa Eliza
(323)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud
(301)
London Jack
(299)
Prus Bolesław
(290)
Leśmian Bolesław
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Ewers H.G
(278)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Francis H.G
(240)
Conrad Joseph
(236)
May Karol
(235)
Austen Jane
(233)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Andersen Hans Christian
(226)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(219)
Balzac Honoré de
(218)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
King Stephen
(213)
Kipling Rudyard
(213)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(207)
Żeromski Stefan
(207)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Howard Robert E
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Zarawska Patrycja
(195)
Czechowicz Józef
(189)
Hoffmann Horst
(186)
Alcott Louisa May
(185)
Kneifel Hans
(183)
Brand Max
(178)
Wilde Oscar
(175)
Калинина Дарья
(175)
Verne Juliusz
(171)
Кир Булычев
(171)
Baudelaire Charles
(167)
Kayser-Darius Nina
(164)
Woolf Virginia
(164)
Jachowicz Stanisław
(163)
McMason Fred
(162)
Haensel Hubert
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Колычев Владимир
(158)
Collins Wilkie
(153)
Головачёв Василий
(153)
Александрова Наталья
(149)
Reymont Władysław Stanisław
(147)
Scott Walter
(146)
Courths-Mahler Hedwig
(145)
Leblanc Maurice
(145)
Fabianowska Małgorzata
(143)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(143)
Fischer Marie Louise
(141)
Grey Zane
(141)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Temat
poradnik psychologiczny
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koronowo Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Written by Richard James, Chess for Schools: From simple strategy games to clubs and competitions is a great resource to help teachers encourage children to enjoy the benefits and challenges of the chess game Chess is a game of extraordinary excitement and beauty and all children should have the opportunity to experience it. Indeed, many claim that playing abstract strategy games such as chess provides a wide range of cognitive and social benefits- such as improvements in problem-solving ability and communication skills. However, Richard James argues that, because of the complexity of chess, most younger children would gain more benefit from simpler chess-based strategy games and incremental learning. In this practical handbook, Richard provides a wide range of games and puzzles based on these principles which are appropriate for primary schools and explains how teachers can identify children who would benefit from starting young. Richard also sets out how this approach can engage the whole community, including working with children with special needs, getting parents involved in learning and playing, and developing partnerships between primary and secondary schools. Chess for Schools shares the latest research into how children process information, combined with insights into international best practice in teaching chess to young children. The book demonstrates the transformative effect chess can have on older children, and how this can be promoted in secondary schools. Richard James offers valuable insights into the greater context of chess-playing, expressing how and why chess is a joy to so many worldwide andshares a series of resources and minigames for teachers to use with their learners. An ideal resource for primary and secondary school teachers wanting to introduce their pupils to chess.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej